Hjälp med import av foton från Iphone

Stinaelin

Trådstartare
Jag har en massa bilder på min telefon, men jag lyckas bara importera en bråkdel av dem till min dator. De flesta "syns inte" för min dator, och det är troligtvis för att de ligger i "molnet"!.

Så, hur får jag mina bilder från molnet till datorn? Hjälp!
 
Det beror på vad du har för telefon och hur du ansluter den till datorn. Det enklaste kan vara att logga in med datorn på den molntjänst det handlar om, och ladda ner bilderna den vägen. Har du iPhone så är det iCloud du loggar in på, med ditt Apple-ID. Inne i ditt iCloud-konto kan du sedan välja vilka bilder du vill ladda ner till datorn.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Microsoft Edge. Samsung A51. Varje gång som jag vill flytta foton från telefonen till datorn så scannar datorn in alla bilder som finns...
Svar
2
· Visningar
291
Senast: Migo
·
IT & mobiler Är det någon mer som har problem med att youtube hänger sig och vägrar spela upp de flesta videorna? Ibland funkar det att öppna upp en...
Svar
6
· Visningar
289
Senast: Gimlan
·
IT & mobiler När jag tar ett kort med min iPhone 11 och redigerar det så ligger bara den redigerade varianten i mobilen. Men när pappa laddar ner...
Svar
0
· Visningar
777
Senast: Lilla
·
IT & mobiler Med jämna mellanrum hjälper pappa mig att spara ner mina bilder från min Iphone 11. Problemet är att om jag tar en bild och redigerar...
Svar
0
· Visningar
434
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp