Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har en massa bilder på min telefon, men jag lyckas bara importera en bråkdel av dem till min dator. De flesta "syns inte" för min dator, och det är troligtvis för att de ligger i "molnet"!.
Så, hur får jag mina bilder från molnet till datorn? Hjälp!
Det beror på vad du har för telefon och hur du ansluter den till datorn. Det enklaste kan vara att logga in med datorn på den molntjänst det handlar om, och ladda ner bilderna den vägen. Har du iPhone så är det iCloud du loggar in på, med ditt Apple-ID. Inne i ditt iCloud-konto kan du sedan välja vilka bilder du vill ladda ner till datorn.
IT & mobiler
Finns det något sätt att se vilka album varje bild ligger i? Jag har massor av album och många av bilderna ligger i flera album och jag...
IT & mobiler
Microsoft Edge. Samsung A51. Varje gång som jag vill flytta foton från telefonen till datorn så scannar datorn in alla bilder som finns...
IT & mobiler
Är det någon mer som har problem med att youtube hänger sig och vägrar spela upp de flesta videorna? Ibland funkar det att öppna upp en...
Hästnyheter Återkommande grejer, mer än en, och inget intresse av att rätta sig tycker jag är allvarligt.
Lagstiftningen är till för att följas, det...
Hundavel & Ras Synd vet jag inte? Hade jag viljat gå en tävlingsinriktad kurs så hade jag ju anmält mig till en sådan i stället :) Alla vill ju inte gå...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.