Hjälp med Hingstval!

Arabis

Trådstartare
En kompis har tänkt betäcka sitt halvblodssto, men önskar hjälp med hingstval. Stoet ifråga, är 4 år, liten ( runt 157 cm om jag minns rätt.) E: Marco Mitraz ee Irco Marco
eue Naturell. U: Campari ue Unesco uue Carnoustie xx.
Önskar en hingst på naturlig betäckning för att hålla nere kostnaderna, & gärna i eller nära Halland.
Har ni ngr förslag??

Lipton står på naturlig bet i Halmstad. Hoppstammad med meriter, billig dock tveksam fertilitet pga ålder.

Dardel tror jag ev. betäcker naturligt. Han står i Vara, inte precis Halland kanske...

Det stämmer att Dardel betäcker naturligt i år!

Såg dessutom en väldigt trevlig Dardel-dotter (ue Martini - Krevad) i en LA i söndags :)

Ville bara berätta att ovanstående sto, nu är betäckt, & konstaterad dräktig med just Lipton. :banana:

Liknande trådar

Avel Här kommer ännu en tråd om hjälp med hingstval. Men jag behöver verkligen hjälp! Jag vet inte vem jag ska välja.. Jag ska betäcka...
2
Svar
23
· Visningar
2 371
Senast: SeagirlM
·
Z
Avel Hej alla! Efter att mitt sto verkar vara halt igen börjar jag fundera på att betäcka henne och vill gärna ha hjälp med hingstval...
Svar
10
· Visningar
959
Senast: Zog
·
T
Trav Funderar på att till nästa år ta ett föl på mitt kallblodstravarsto om allt vill sig väl. (Blir mitt allra första föl i så fall, så...
2
Svar
38
· Visningar
3 654
Senast: Maxkingen
·
Avel Hej! Har läst lite olika trådar men vill få infon samlad på en plats o lite mer specifik, så jag gör min egen tråd! Jag funderar på...
2
Svar
20
· Visningar
1 879
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar