hjälp med hingstar/val

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare odettee
  • Startdatum Startdatum
O

odettee

hej! jag tänkte ev. betäcka mitt sto nästa år.
Men vet inte med vilken hingst.
Tänkte jag ville ha lite hjälp med vad ni buke medlemmar tycker om dessa hingstar:
Diabeau
Krake Ask
Stalypso
Casir Ask
Verdi
Aerline H

Sv: hjälp med hingstar/val

Vad är det för stam på ditt sto?

Aerline och Casir Ask har jag sett/ridit många fina hästar efter. Trevliga hästar som rör och hoppar bra.

De andra hingstarna är fina men har bara sett de lite gran och inga avkommor. Bättre expertena hjälper dig med det.

Berätta gärna mer om stoet så är det lättare.

Sv: hjälp med hingstar/val

Vad är det för stam på ditt sto?

Aerline och Casir Ask har jag sett/ridit många fina hästar efter. Trevliga hästar som rör och hoppar bra.

De andra hingstarna är fina men har bara sett de lite gran och inga avkommor. Bättre expertena hjälper dig med det.

Berätta gärna mer om stoet så är det lättare.

tyvärr okänd stam på stoet men jag vill trots det betäcka henne.
Hon är en dam med mkt scoop, men väldigt snäll och har fina gångarter.
Har lite dålig bakbensaktivitet. fux, född -95. :D ;)

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 077
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
519
Senast: Nikan
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 627
Senast: Mabuse
·
Avel Behöver lite input. Betäckte mitt sto för första gången i år, hon är 11 år och hon har inte varit betäckt tidigare vad jag vet...
Svar
10
· Visningar
1 384

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka