Hjälp med FB

Delfinarie

Trådstartare
Hejsan.

Har fått min layout ändrat på Fb. Inte på min profilsida utan på startsidan där jag ser alla mina vänners inlägg.

Borta är knappen med "senaste" den blåa med siffran på antalet nya inlägg. Har även en "aktuellt" rad på min högra sida där andras statusuppdateringar, gilla, länkdelningar mm syns. Den är som en rullmeny men i litet format.

Ovanför mina vänners inlägg på startsidan står det Senaste händelser/topphändelser och ibland så är det med fasta timmar typ 6/12/18 timmar.

Inläggen kommer huller om buller och Fb väljer vilka vänners inlägg som ska komma upp. Vissa av mina vänner kommer aldrig upp utan syns bara i den lilla "aktuellt rull menyn" på höger sida.

Har hört att Fb provar nya layouter och att endast vissa har blivit utsedda ?? Vet ni ngt om det??

Kan också upplysa om att min framsida/startsida har ändrats 4 ggr nu och jag håller på att bli så där lagomt f-b :devil:

Är det ngn fler som har upplevt samma sak :confused: Vill bara ha tillbaka min gamla startsida med den blåa lilla ikonen med senaste så att jag får allt i rätt tidsföljd :crazy:

Om ngn vet ngt eller kan hjälpa mig så blir jag ert evigt tacksam :bow::bow:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka