Hjälp med betalning och avanmälan? :S

Shettistjejen

Trådstartare
Står i valet och kvalet om jag ska vara med i en dressyrtävling i helgen... Har anmält mig innan efteranmälningen, och på TdB står det att jag ska betala 90:- (80+10) Det är en dag kvar innan efteranmälningen är slut (på tis, tävlingen är på sön) Hinner pengarna komma in? Kan man betala på plats? Blir det efteranmälningsavgift?

Och om jag ska avanmäla mig/stryka mig, hur gör jag då? Det finns inget rött kryss att trycka på.. Ska man ringa till arrangören då eller? :confused:

Tacksam för svar :)

Liknande trådar

Tävling Hur fungerar TDB när man står som reserv det datum avgiften ska dras (följdaktligen dras ingen avgift då), och man avanmäler sig EFTER...
Svar
2
· Visningar
3 292
Senast: fio
·
Dressyr Lägger den här på dressyr eftersom det är en dressyrtävling det handlar om, och dressyrtävlingar är ju lite speciellt eftersom det är...
Svar
0
· Visningar
783
Dressyr Är det nån som kan hjälpa mig att reda ut begreppen när det gäller avanmälan till dressyrtävling? För en gångs skull har jag anmält...
Svar
9
· Visningar
2 868
Senast: fio
·
Z
Hoppning Förra sommaren köpte jag ett 6årigt sto med kanon stam (Heartbreaker) som mer eller mindre hade varit vanvårdat i hela sitt liv. Ingen...
2
Svar
23
· Visningar
3 807
Senast: zoowie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar