Hjälp med avmaskning

Fille

Trådstartare
Hur gör ni när ni avmaskar era katter??? Vår ena katt är lättlurad men den andra är enormt kräsen och spottar ut allt. Det är den väldigt kräsna katten som behöver avmaskas. Vi har provat många metoder känns det som! Finns det något mer smakligt maskmedel eller liknande?

Hur gör ni när ni avmaskar era katter??? Vår ena katt är lättlurad men den andra är enormt kräsen och spottar ut allt. Det är den väldigt kräsna katten som behöver avmaskas. Vi har provat många metoder känns det som! Finns det något mer smakligt maskmedel eller liknande?
Köp spot-on som du droppar i nacken istället. Mycket lättare.

Liknande trådar

Katthälsa Förra året avmaskade jag mina katter ungefär i maj och för en tid sedan så upptäckte jag åter att katterna fått mask. Jag avmaskar båda...
Svar
3
· Visningar
551
Senast: Jeps
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
578
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
825
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 473
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama