Hjälp med avmaskning

Fille

Trådstartare
Hur gör ni när ni avmaskar era katter??? Vår ena katt är lättlurad men den andra är enormt kräsen och spottar ut allt. Det är den väldigt kräsna katten som behöver avmaskas. Vi har provat många metoder känns det som! Finns det något mer smakligt maskmedel eller liknande?

Hur gör ni när ni avmaskar era katter??? Vår ena katt är lättlurad men den andra är enormt kräsen och spottar ut allt. Det är den väldigt kräsna katten som behöver avmaskas. Vi har provat många metoder känns det som! Finns det något mer smakligt maskmedel eller liknande?
Köp spot-on som du droppar i nacken istället. Mycket lättare.

Liknande trådar

Katthälsa Förra året avmaskade jag mina katter ungefär i maj och för en tid sedan så upptäckte jag åter att katterna fått mask. Jag avmaskar båda...
Svar
3
· Visningar
584
Senast: Jeps
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
Svar
18
· Visningar
922
Senast: jemeni
·
Katthälsa Jag har två katter, honor, båda kastrerade. Efter sommaren slutade den ena att kissa på lådan. Jag har provat allt, fler lådor, annan...
Svar
2
· Visningar
405
Senast: MajaKattis
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
304
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka