Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är inte så många konstnärer som är "kända".Det är ingen känd konstnär @tanten
@RedHyuuga Tack för input! Kan efternamnsbokstäverna vara två istället för en?
Thema - sen vet jag inte om det står cH eller SH på slutet. Det ser ut som en graffititag.Vad står det här? Det är en signatur på baksidan av en tavla. Den ska vara vriden 90 grader åt höger, lyckas inte vända bilden (mobilbild). Kan det stå Herman?
Ganska säker på att det inte är ett H utan ett T som första bokstavVad står det här? Det är en signatur på baksidan av en tavla. Den ska vara vriden 90 grader åt höger, lyckas inte vända bilden (mobilbild). Kan det stå Herman?
Grafittitaggar/signaturer har inte alltid någon mening. I min stad var BONAE en vanligt förekommande. Kan inte för mitt liv klura ut hur det ska uttalas.Ganska säker på att det inte är ett H utan ett T som första bokstav
M:et är solklart där i mitten. Sen är det lite otydligt. Men det ser ut som om man skriver sådär (skriver själv liknande när det går fort)
Så Themac/Thema vad är det för namn egentligen. Kan inte va rätt?
Finns säkert en "logisk" förklaring för den som skrev signaturenGrafittitaggar/signaturer har inte alltid någon mening. I min stad var BONAE en vanligt förekommande. Kan inte för mitt liv klura ut hur det ska uttalas.
The mach är väl inte så knepigt?
Ganska säker på att det inte är ett H utan ett T som första bokstav
M:et är solklart där i mitten. Sen är det lite otydligt. Men det ser ut som om man skriver sådär (skriver själv liknande när det går fort)
Så Themac/Thema vad är det för namn egentligen. Kan inte va rätt?
Jag har till och med impat på polisen med min skill att läsa grafitti. Det du.HURRA! Detta löste mysteriet! Era gissningar i kombination med min skillade facebookstalking (gemensamma vänner osv) gjorde att jag hittade konstnären. Thomas H lyder taggen/signaturen. Tusen tack @karamelldrottningen och @Luff som hittade att första bokstaven faktiskt var ett T! Jag var helt insnöad på ett H vilket gjorde detta omöjligt. Buke är bäst
Jag har till och med impat på polisen med min skill att läsa grafitti. Det du.
Nu har vi sett baksidan.HURRA! Detta löste mysteriet! Era gissningar i kombination med min skillade facebookstalking (gemensamma vänner osv) gjorde att jag hittade konstnären. Thomas H lyder taggen/signaturen. Tusen tack @karamelldrottningen och @Luff som hittade att första bokstaven faktiskt var ett T! Jag var helt insnöad på ett H vilket gjorde detta omöjligt. Buke är bäst
Tänkte precis detsammaNu har vi sett baksidan.
Vi vill se framsidan!
Kan vara så, var lite klurigt. Var inne lite när jag såg det från början att det påminde lite om en graffiti tag, men man vet aldrig med konstnären. Nu verkar mysteriet löst i alla fall.Det är ingen känd konstnär @tanten
@RedHyuuga Tack för input! Kan efternamnsbokstäverna vara två istället för en?