Hjälp med anmälan.

Riley

Trådstartare
Idag efteranmälde jag till en tävling med sista anmälningsdatum 15 maj, och pengar fanns på TDB-kontot vid tillfället för anmälan då det tydligen krävdes vid efteranmälan.

Saken är nu att min anmälan endast står som registrerad och ej betald, och pengarna har inte dragits, och när jag tittar på anmälningsdetaljerna står det att betalning ska vara dem till handa senast den 4 maj? Jag anmälde ju idag, dvs. den 7 maj? :confused:

Jag gjorde tidigare en annan, ordinarie anmälan till samma tävling, och den avgiften har dragits, så nu förstår jag ingenting. Hjälp, någon? Eller ska jag kontakta Ridsportförbundet alternativt arrangören?

Sv: Hjälp med anmälan.

Anmälningsdetaljerna gäller för den ordinarie anmälningstiden, efteranmälningen debiteras därefter. Antingen löpande under efteranmälningstiden eller precis när den går ut.

Så bara avvakta :)

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 555
Dressyr Måste bara fråga om någon har varit med om samma sak. Jag hade anmält till Mariefreds sommarmeeting. Kollar alltid att anmälan är...
Svar
9
· Visningar
1 380
Senast: Hedwig
·
Dressyr Jag anmälde min häst till en tävling där det stod i proppen att betalning görs i samband med anmälan, men det stod inget om att anmälan...
Svar
6
· Visningar
1 160
Senast: WBanna
·
Tävling vad gör man när det saknas 10 kr från tdb kontot när pengarna dras för tävling, 2 dagar innan tävlingen så kollar man på tdb och...
Svar
5
· Visningar
3 248
Senast: Olympus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka