Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan man ju göra när man gjort en egen foderstat, så finns det något att diskutera.Kan du lägga in analysen här?
Jag uppfattade det som att TS ville ha hjälp med att just göra foderstat. Då behöver man ju se analysen för att kunna hjälpa. Hon skriver ju att hon vill ha hjälp med att tolka analysen för att se om nuvarande foderstat är bra eller om någonting fattas, bör läggas till. Hur ska man kunna veta det utan att se analysen?Kan man ju göra när man gjort en egen foderstat, så finns det något att diskutera.
Så kan det vara, men nu är det ju inte tillåtet att få hjälp i diskussionsforumet med en foderstat. Så först gör man en egen foderstat, och därefter kan man diskutera kring den. Vill man ändå ha den hjälpen så får man lägga en sådan på annonssidorna.Jag uppfattade det som att TS ville ha hjälp med att just göra foderstat. Då behöver man ju se analysen för att kunna hjälpa. Jag kanske missuppfaddade?
aha, Ja då förstår jag.Så kan det vara, men nu är det ju inte tillåtet att få hjälp i diskussionsforumet med en foderstat. Så först gör man en egen foderstat, och därefter kan man diskutera kring den. Vill man ändå ha den hjälpen så får man lägga en sådan på annonssidorna.