Hjälp med 70-tals klänning/kläder

MaRomer

Trådstartare
Nästa helg går en fest av stapeln. Temat är 70-talet. Men jag (och sambon) har inte några kläder för temat.

Så vart hittar jag en klänning? Med fördel som längst knä och definitivt ingen maxiklänning. Kylskåp deluxe blir det nämligen då.

Och sambon? Vad hittar vi kläder till honom?

Hjälp kära Buke, Hjälp!

Hade funkat om jag inte bor i en liten håla med extremt dåligt utbud. Så vill ha en "backup" online;)

Aha... Men om du är lite sykunnig så kan man ju alltid köpa tyg och sy en egen enkel klänning där mönstret/färgen får vara 70-tal :) 70-talet va ju mycket för enkla siluetter så det behöver inte vara nån superavancerad sömnad!

Aha... Men om du är lite sykunnig så kan man ju alltid köpa tyg och sy en egen enkel klänning där mönstret/färgen får vara 70-tal :) 70-talet va ju mycket för enkla siluetter så det behöver inte vara nån superavancerad sömnad!

Jag kan sy;) Men tiden ska oxå infinna sig...

Nä inte när det gäller häst, hund, barn, jobb och allt därtill;) SMidigare att trycka köp och vänta tills kläderna dyker upp i lådan;)

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 329
Senast: Gabby_Ossi
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 516
Senast: Imna
·
Äldre Kära kreativa bukefolk! Jag ska på maskerad nästa helg. Temat är "Hjälp! Jag kom visst fel...". Vi har noll inspiration och behöver...
Svar
18
· Visningar
101 175
Senast: em-pirre
·
Äldre Har tänkt anordna en liten fest efter semestern..Arbetskamrater. 80-tal. (Råkade se Hollywoodfruar idag) Kul tema Benvärmare. stort...
Svar
10
· Visningar
5 422
Senast: pajaztar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama