HJÄLP - Kända Hopphingstars tävlingsresultat

JasMiin

Trådstartare
Hej jag skulle behöva få fram tävlingsresultat / vad dessa hingstar har presterat i sitt tävlingsliv, vart hittar jag det HJÄLP mig!! Finns inte på tdb eller så.

Det gäller hingstarna:
Cardento
Camaro M
Cuper

Behöver hjälp snabbt! Det enda jag hittar är dem på blup, deras avkommor osv..:confused:

Sv: HJÄLP - Kända Hopphingstars tävlingsresultat

Kan du inte kolla om respektive hingstägare har något på sina hemsidor? Du ser ju ägare i BLUP.

Det är ju ändå så pass kända hingstar att du kan ju försöka med Google, det löser många problem fort ;)
Cardentos resultat borde man iaf finna där :)

Det står ju på blup, hur kan du missa det?

Mitt på står det Egna tävlingsresultat.

FEIs hemsida har väl resultat många år tillbaka eller har de gjort om den?

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 034
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 529
Senast: Calmiche
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 593
Hästvård Känner att jag behöver skriva av mig… Jag köpte (räddade) ett varmblod i somras, 6 år gammal, nätt och fin, med super bra lynne, trots...
Svar
17
· Visningar
4 012
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Sabotage?