hjälp, jag är en ko!!!

Cilla

Trådstartare
jag har ett litet problem och undrar om detta är nått någon av er varit med om.

jag har mjölkkörtlar i armhålorna. :crazy:
dom fylls och jag kan med lätthet få ut mjölk ur dom. är nu gravid i v17 med nr2.
när jag hade mjölk till Matilda och pumpade fick jag lägga amningskupor i armhålorna, för det rann floder därifrån.
inte bara ofräsch, det är svårt att hålla tätt där åxå! i bhn kan man ju lägga i inlägg, men i armhålan? :confused:

fast mitt i allt tycker jag att det är ganska komiskt åxå.
jag får mjölk på 4 ställen.
precis som en ko.

:D

Sv: hjälp, jag är en ko!!!

Har du inte någon tight topp, en t-shirt som sitter åt längs hela armhålan som du kan lägga in inlägg i? Tänker någon form av träningstopp. Däremot kanske det blir svårt att hitta något som sitter tight där längre fram i graviditeten, men just nu iaf? Jobbigt att börja läcka redan!

Haha ja jag har förstorade mjölkkörtlar i ena armhålan som gör att det ser ut som jag har en fet armhåla ont som satan gör det också. I bland har jag önskat att det gick att få ut mjölk från den så att jag kunde lätta på trycket lite. Det kan jag tyvärr inte, kanske kan det ändå vara en tröst för dig...

Har inget svar på ditt problem, men jag förstår inte riktigt... Även om du har mjölkkörtlar i armhålorna, kommer inte mjölken ut ur bröstvårtorna? Tränger den ut genom huden då eller har det blivit någon slags "extra" öppning? Hoppas du vill svara på min kanske dumma fråga!:o

jag har ett litet problem och undrar om detta är nått någon av er varit med om.

jag har mjölkkörtlar i armhålorna. :crazy:
dom fylls och jag kan med lätthet få ut mjölk ur dom. är nu gravid i v17 med nr2.
när jag hade mjölk till Matilda och pumpade fick jag lägga amningskupor i armhålorna, för det rann floder därifrån.
inte bara ofräsch, det är svårt att hålla tätt där åxå! i bhn kan man ju lägga i inlägg, men i armhålan? :confused:

fast mitt i allt tycker jag att det är ganska komiskt åxå.
jag får mjölk på 4 ställen.
precis som en ko.

:D

Hehe, jag har extra bröstvårtor i armhålorna, som växte till sig när jag var gravid, så jag trodde att jag hade fått hudcancer (de är ljusbruna nämligen).

Nu när jag varken är gravid eller ammar har de krympt bort...

Dock fick jag inte nån mjölk från dem, men jag kände mig inte som en ko, snarare som en gris eller katt som har spenarna mer utspridda! :D

Har ja åxå om ja ligger ner.
Annars befinner dom sig i jämnhöjd med naveln.:rofl:

Har nån typ av öppning...syns knappt, men när ja hade fött mitt första barn och fått mjölk till henne, så kunde ja trycka runt körteln och en stråle mjölk uppenbarade sig.
Gissa om ja blev förvånad! Hade aldrig hört om det innan!

Har inget svar på ditt problem, men jag förstår inte riktigt... Även om du har mjölkkörtlar i armhålorna, kommer inte mjölken ut ur bröstvårtorna? Tränger den ut genom huden då eller har det blivit någon slags "extra" öppning? Hoppas du vill svara på min kanske dumma fråga!:o

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka