Hjälp! Hon kissar på sig!

S

Silly Cow

Min underbara vovva har kissat på sig! låg i sin säng och vilade och när jag går fram till henne ser jag en blöt fläck......men det verkar inte som hon har märkt av det själv för hon låg på samma ställe som olyckan.....dessutom kom vi hem från att ha varit ute i nästan två timmar bara en timma innan detta hände. hon är ett och halvt nu och vanligtvis en sån där hund spom kan hålla sig JÄTTELÄNGE (brukar få dra henne ut på morgonen...) Mycket märkligt och ovanligt....nån som vet vad detta kan bero på?????? :confused:

Sv: Hjälp! Hon kissar på sig!

Till båda:
Kanske.....men det "känns" inte så om ni vet vad jag menar. har fått tag på veterinären och ska dit ikväll, men han trodde mer att det kunde ha någonting med steriliseringen att göra.....men tack iallafall.
Någon utav er som har erfarenhet av liknande problem vid sterilisering?

Sv: Hjälp! Hon kissar på sig!

Det kan uppstå efter kastrering och kan i dessa fall behandlas medicinskt.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej kära buke! Flera år sedan jag skrev sist men nu behöver jag ventilera. Min underbara lilla dansksvenska gårdshundstik på 9 år blev...
Svar
11
· Visningar
3 205
Senast: NotlikeI
·
Övr. Hund Har postat här tidigare om min illbatting till hund. Efter senaste inlägget så vände det och hon blev som en helt ny hund, nästan alla...
Svar
19
· Visningar
3 770
Övr. Hund Jag har noterat en förändring i min hunds beteende senaste månaderna. Hon är nyss fyllda 1 år, och har under hela sin valptid sovit bra...
2
Svar
20
· Visningar
15 559
Senast: Pilot
·
Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 700
Senast: Nominous
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Uppsittningspall?!
  • Reklamera häst