T
Tempo_lover
Asså jag behöver lite hjälp just nu.. det är så att fölet här hemma sparkade mig när jag tränade på att lyfta hovarna.. först gick det bra men sen fick jag till slut världens spark.. jag "reste på mig" (jag stog ju hukad om man säger så.. ni fattar).. så jag reste mig snabbt för att försöka undvika sparken vände mig om å knuffade till honom för att han skulle förstå att han gjorde fel.. Nu har han blivit helt bakskygg och rädd för allting.. han kan inte ens ha täcke på sig längre (även att det funkade hur bra som helst förut) och man får nästan inte ta på honom överhuvudtaget från manken och bakåt.. vet inte vad jag ska göra det känns som att allt är förstört nu jag är jätteorolig att han alltid kommer vara bakskygg p.g.a den här "olyckan" med sparken.. det var ju inte meningen att skrämma honom.. jag försökte ju bara komma undan sparken.. och knuffen kan ju inte varit så hemsk?? tål dom inte mer??
asså jag har fått värsta ångesten vad ska jag göra för att han ska kunna lita på mig igen??
asså jag har fått värsta ångesten vad ska jag göra för att han ska kunna lita på mig igen??