LFreddy
Trådstartare
Om man träffar en trevlig karl å han ger en sitt nr o vill höras igen och man ändå bara får korta opersonliga svar när man skickar sms å han inte tar några egna initiativ hur ska man tolka det? :P korkad fråga kanske men personen var både nykter och väldigt gullig vid tillfället. Gjorde jag bort mig som skickade ett sms borde ha ringt istället eller väntat enligt 3 dagars regeln eller hur fasen ska man bete sig som tjej egentligen :P har inte varit ute i dejtingsvängen på måååånga år pga ett långt förhållande å blir helt snurrig av alla dessa "osynliga" regler... suck om de åtminstonde kunde vara tydliga med att säga jag har ångrat mig eller ngt men han svara ju om än kort. nu har jag inte vågat ta mer kontakt ifall han inte vill å han har inte heller hört av sig hur ska jag göra? ringa å bjuda ut å hoppas att han svarar å go with the flow liksom han kan bli glad eller inte eller så svarar han inte... eller ska jag bara låta det vara å gå vidare? har skickat två sms. Kanske jag som är otydlig :P urk sååå sällan man träffar ngn det klickar med ju blir så trött.