Hjälp den okunnige

S

Silverstol

Så. Några här kanske minns min tråd när jag behövde hjälp med att ladda ned Lost, säsong 1? Ja, nu har jag ju fått ner den.

Men, problemet är ju nu, det är fel filformat för att kunna bränna ner på dvd-skivan!

Går det för en sån som mig som inte kan så överdrivet mycket att ändra filformatet? Eller måste jag be nån som kan såntdär?

Nån som kan förklara kortfattat och på svenska ( ;) ) hur man gör?

Vore myyycket snällt :D
 
Sv: Hjälp den okunnige

OJ!
Shit, den här skulle ju ligga på datorer!
Har snabblänkar till datorer och gnägg på favoriter, råkade visst gå in på gnägg istället :o
ooops!
Nån snäll moderator kanske kan flytta den? :o
 
Sv: Hjälp den okunnige

Den ligger förmodligen i .avi format och det GÅR att fixa så du kan se på DVD'n, men det är väldigt krångligt att få rätt på det.

Rekommenderar att du glor på datorn helt enkelt om du inte har TV-ut på din dator.
 
Sv: Hjälp den okunnige

Vilka filformat funkar att bränna till DVD-skiva? Jag har också gjort som Silverstol och laddat hem fel format ibland.
 
Sv: Hjälp den okunnige

Om filen är drygt 4Gb efter att ni packat upp den (brukar ju ligga i .rar format) och har ändelsen .img eller .iso så är det DVD format.
Kan även vara ett gäng .vob filer, då funkar det också att bränna till DVD.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
22 420
Senast: Stereo
·
IT & mobiler Nån som kan förklara lite för mig hur man bär sig åt, hade varit trevligt att kunna bränna ut nån film ibland istället för att de ska...
Svar
1
· Visningar
3 418
Senast: Laban
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp