Hjälp! Bukefalist!!

LindgrenV

Trådstartare
Någon som befinner sig i Stockholm under morgondagen och typ har tid över att knata in på Make Up Stores huvudkontor åt mig? :angel: De har utförsäljning på klänningar från typ visning och liknande. Sista dagen i morgon. And I need some :nailbiting: Men jag jobbar så kommer inte ifrån :cry:

Någon som befinner sig i Stockholm under morgondagen och typ har tid över att knata in på Make Up Stores huvudkontor åt mig? :angel: De har utförsäljning på klänningar från typ visning och liknande. Sista dagen i morgon. And I need some :nailbiting: Men jag jobbar så kommer inte ifrån :cry:
När öppnar de? Jag bor typ 500 m därifrån och skulle nog kunna fixa om du vet vad du vill ha?

Liknande trådar

IT & mobiler Med "äldre" här menat säg 50+. Alltså typ medelålders och uppåt. Är nyfiken: Hur väl hänger ni med i dagens teknik/medier/etc? Använder...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
12 507
Senast: åke
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag fortsatte fundera lite på det där med var känslan av osäkerhet över om jag är omtyckt eller ej kommer ifrån. Och det spann mig...
Svar
0
· Visningar
500
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Jag har via ett annat nätforum "råkat" söka ett jobb som Groom/Working student på en stor gård i Tyskland. Hoppsan liksom:angel:. Och...
Svar
6
· Visningar
2 616
Senast: Cheval_Elin
·
Övr. Hund Jag och min sambo har länge pratat om att skaffa en hundvalp och nu har båda våra liv gjort det möjligt. Det lär inte ske förrän till...
Svar
11
· Visningar
2 081
Senast: Aningsfull
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama