hjälp att idetifiera hästar och ungdomar!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Boerperd

Trådstartare
Moderator; sprid gärna denna film till lämpliga underforum!

Hejsan!

Jag fick denna länk mailad till mig, det är några ungdomar som rider på en häst i hagen, hästarna verkar unga och jag skulle tro att ägarna skulle vilja veta vad som pågår! Se om du kan hjälpa till och identifiera hästarna/ungsomarna på filmen och berätta för ägarna/föräldrarna! Filmen är "taggad" i sollentuna, men behöver inte alls vara därifrån!

www.youtube.com/watch?v=dBUZC_AmYY4

Sv: hjälp att idetifiera hästar och ungdomar!

Undrar hur det gick med honom, det såg inte alltför roligt ut att han inte rörde sig på hela tiden.

jävla idioter! hoppas verkligen har slog sig rejält när han trillade av!
+ att tjejerna inte heller kan ha så mycket hjärna.

Usch, vilken otäck film. Hoppas att man får tag i ungdomarna, även om de knappast får något straff. Vilken brottrubricering kan det bli? Olovligt nyttjande?

Jäkla snorungar! Kunde gått fruktansvärt illa, antar att det inte gjorde det eftersom ungdomarna uppenbarligen tyckte det var så roligt att de la ut filmen!

Verkar ju vara en rätt så stor flock av islandshästar, det kan ju inte finnas så många i sverige som har en så pass stor islandsflock i en stor hage brevid en väg, googla lite och skicka runt filmen till islandsfolk så går det nog att lokaliera åtminstånde hästarna!

Nej vad onödigt... Hästen kanske skrämd för lång tid (alltid?) framöver om den är ung/oinriden och vem vet hur det gick för killen? Hoppas ingen fick bestående men och hoppas att ungdomarna inte gör om det..

Hästar stall och marodörerna är identifierade, de är också anmälda och får repressalier för detta. Jag låser därför tråden nu, genom att ämnet ej är aktuellt.

Boj/moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Körning Det här är en tränarutbildning 2005 på Strömsholm i Svenskaridsportsförbundets regi. http://www.youtube.com/watch?v=dLbd60zaIqw...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
11 787
Senast: rubytoo
·
P
Avel Hejsan! Köpte i Oktober 2008 ett sto import från Holland med holländskt pass.. jag har nu lite frågor kring passet då jag inte förstår...
Svar
11
· Visningar
2 855
Senast: pikoon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka