hjälp att hitta information

S

stegsholm

Då jag har hållit på med trav i alla år, men nu inte kan fortsätta utan har gått över på körning med mina shettisar, så är jag nyfiken på körning med shettis. kan någon hjälpa mig med vart jag hittar information om körning,tävlingar, reglementen, klubbar i stockholms regionen mm :bump:

Finns det någon som vet någon som kör bröllop med shettis par eller 4 spann shettis? jag funderar på att göra det och undrar om det finns någon liknande...::confused:

Sv: hjälp att hitta information

Det finns en som kör bröllop med fyra minishettisar, de bor i ekerö kommun. Men de har kanske pensionerat sitt spann nu.

Sök på kuskringen.nu för mer info om ditt distrikt. I stockholm finns det många klubbar o tränare att lära sig av när man börjar med någon halvnytt som du.

/jenny

Liknande trådar

Trav Hej alla, När jag började fundera på att börja köra häst så googlade jag runt för att hitta lite information.. Tyvärr finns inte...
Svar
17
· Visningar
3 758
Senast: MayGrace
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 810
Senast: Imna
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter att ha varit extremt stilla under ett par månader, och med tanke på att jag kommer att köra en motionsplan under våren, så var jag...
Svar
0
· Visningar
744
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Nu ser det ut som så att vi kommer hämta hem ett sto på 17 år, det är av en vän som känner att hen ej har tid, erfarenhet och ekonomi...
Svar
4
· Visningar
2 022
Senast: NotlikeI
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka