Hjälp att hitta hingst?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Pansi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 981

Pansi

Trådstartare
Mitt sto är såld, och jag har fått veta att hon är betäckt i Tyskland med en hingst som heter Portland och 3 år gammal.
Har sökt lite på nätet efter denna hingsten, men hittar inget alls! Vet inte riktigt var jag ska leta, men jag vill gärna se bilder på honom.

Så, avelsfolk, tips på länkar? Tyska avelsförbund? Var kan jag hitta hingsten?

Mycket tacksam för hjälp!

Sv: Hjälp att hitta hingst?

Portland.jpg

Finns en Portland L (westfal) e Pilot - Ramiro som Marco Kutscher rider. Är det ett hoppsto kanske det kan vara han?

Hittar heller ingen så ung, svårt med de nya hingstarna.
Däremot hittade jag en snubbe som heter Ben Hengst (hingst på tyska) och bor i Portland (USA). Stod dock inget om hans ålder ;) ;)

Tittade på listorna över nygodkända hingstar i Tyskland 2005+2006. Fanns ingen med namnet Portland, dock var där några som ännu inte fått något namn.Kan det vara en son efter Portland ?

tack för hjälpen, även om det inte gett ngt resultat ännu!

Ska kolla med nya ägarna igen vad hingsten hette, kan ju ha missuppfattat.

KickiH, finns dessa listor på nätet nånstans?

Liknande trådar

Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
470
Senast: Freazer
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 686
Senast: Mabuse
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 227
Senast: Rosett
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 351

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka