Sv: hjälmar

Jag har

Gpa Speed air
12371745.jpg

JW charles owen
17019289.jpg

Charles owen wellington proffesional
22560418.jpg

Favorithjälmen tror jag, den har bra passform, sitter snyggt på huvudet, är jätteskön och snygg

en svart CO wellington classic/JW
en svart IRH international

va tyckte ni om dom där nya hjälmarna från mountain horse (eller va det va) som dom som va med i stjärnornas hoppning hade i globen? om nån sett dom, såg rätt snygga ut!

Jag har "den dyra" ventilationshjälmen från hööks, den grå och det är den jag använder mest till vardags.
Sen en svart Champion Showring med ljusa läderband för träning och tävling.
Funderar på att blinga den grå lite så den blir lite roligare!

23544719.jpg

24194313.jpg

Jag har en svart CO/WC

Och en svart Jacson ATH Switch

WCn är ju överlägset skönast, men jag gillar Jacson-hjälmen också. Den har bra ventilation och är ställbar, bra om man tex vill ha mössa under.

skulle någ bli snyggt, vissa resultatet i så fall sen . har ju en sådan hjälm

har konstaterat att jag kanske egentligen borde köpa ny hjälm..men borde också köpa en säkerhetsväst med tanke på damens beteende idag (försöka kasta av matte i en och en halv timme...), får se hur det set ut ekonomiskt efter jul på både hjälm och väst :crazy: :grin:
Sitter just nu och surfar hjälm..

Min CRW heter tydligen "HI-LITE PRO PLUS" (649:-). trallala..nu vet jag det också :angel:

Nån som har en "distanshjälm" ?

kl

Jag har en svart JW
23204720.jpg

Och en gammal ventilationshjälm från Hööks som brukar få tjänstgöra när det är dåligt väder
20018427.jpg

Är så himla sugen på en Speed Air ToT eller en Charles Owen Wellington Professional eller en Gpa Titium men vi får väl se hur det blir med den saken :)

*KL*

Nu har jag pimpat min vardagshjälm med lite bling bling! Så här fin blev den:

25042189.jpg

till chili , lamicell transformer år ett bra tips :D

Liknande trådar

Utrustning Jag har som rubriken lyder problemet att ha ett väldigt smalt ansikte med ett gigantiskt bakhuvud, detta resulterar i att i princip ALLA...
Svar
4
· Visningar
648
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
246
Senast: Kristall10
·
Utrustning Ska prova skicka efter hjälm och har storlek 58 på min nuvarande. Hjälmarna finns i M 54–58 och L 59-61, back on track hjälm. Vilken...
Svar
16
· Visningar
1 200
Senast: aglaonema
·
Utrustning Kommer att behöva börja rida med pannlampa nästa år om vi ska kunna göra längre turer än 1km 🙈 Finns det enkoma pannlampor till hjälmar...
Svar
10
· Visningar
365
Senast: Hedwig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka