Sv: hjälmar

Jag har en Gpa Speed Air Euro - har bara haft den i 3 veckor men super nöjd,

Sen har jag en IRH hjälm, gillar den grymt mkt men är nu 5 år gammal så det var dags för ny :D

jag har en marinblå JW

IMG_02100.jpg

En Charles Owen Wellington :) Eftersom att min lilla bara är 17 månader så blir det mest hobbyridning för tillfället :)

Senast ändrad:

Jag använder en grå Euro-Lite. Sååå skön!

Annars har jag länge suktat efter en lättvikts- och ventilationshjälm från LAS :d

Svart Charles Owen
Svart Mips
Svart Champion Jockey
Brun Charles Owen
Grå Charles Owen
Blå Champion

*kl*

Jag har världens fulaste vinröda hjälm från typ 70-talet! :rofl:
Mammas gamla...
22151319.jpg

Köpte en ny, brun hjälm (vet inte märke) men den visade sig vara för liten,
så syrran tog över den, och nu borde jag köpa en ny igen. på riktigt denna gången!

Jag har en Champion vent air. Den är verkligen den skönaste hjälmen som jag har provat!:d

Jag har en svart Eurolite hjälm som jag tycker är superskön! Det är nog den bästa hjälm jag haft.

Har en brun JW :love: till tävling och träning och en blå lamicell transformer hemma.
Funderar på att blinga lamicellen, vad tror ni om det?

Jag har en speed air, en titium och en pro air, då det regnar :D

Liknande trådar

Utrustning Jag har som rubriken lyder problemet att ha ett väldigt smalt ansikte med ett gigantiskt bakhuvud, detta resulterar i att i princip ALLA...
Svar
4
· Visningar
648
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
246
Senast: Kristall10
·
Utrustning Ska prova skicka efter hjälm och har storlek 58 på min nuvarande. Hjälmarna finns i M 54–58 och L 59-61, back on track hjälm. Vilken...
Svar
16
· Visningar
1 200
Senast: aglaonema
·
Utrustning Kommer att behöva börja rida med pannlampa nästa år om vi ska kunna göra längre turer än 1km 🙈 Finns det enkoma pannlampor till hjälmar...
Svar
10
· Visningar
365
Senast: Hedwig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka