Hjälmar i fina färger

gadriel

Trådstartare
Alltså nu har jag sett flera som har fina hjälmar i maraton, var sjutton hittar man sånna? Vill ha en lite sportigare och gärna i valfri färg :angel:

tips?

Sv: Hjälmar i fina färger

Alltså nu har jag sett flera som har fina hjälmar i maraton, var sjutton hittar man sånna? Vill ha en lite sportigare och gärna i valfri färg :angel:

tips?

Märket Casco brukar ha en del roliga, fina hjälmar som är lite lättare i typen men kostar ju en del då förstås.

Många nya hjälmar är ju lite lättare och det finns lite roliga färger att välja i men de kostar ju gärna en del.

Varför inte köpa fälttävlans överdrag till hjälmen? De kan man väl få uppsydda i olika färger tror jag
Anna-Carin

Stämmer väl inte in på sportigare kanske men travhjälmar kan man lämna för lackering...

Tack för svar!

Hittade en casco jag gillar så det får bli en sån :)

Liknande trådar

Hemmet Har äntligen fått ett rum ledigt som ska byggas om till enbart klädkammare. Först ville jag ha en lyxig walk in closet som var öppen där...
Svar
0
· Visningar
158
Senast: Freazer
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
972
Senast: Cattis_E
·
Kläder & Bli fin Ja, den eviga stora frågan. Finns det nån bekväm BH? Jag har dagen till ära fått på mig en vanlig t-shirtbh från Lindex. Den skaver i...
Svar
19
· Visningar
923
Senast: SiZo
·
Hemmet Jag har kommit över några fina gamla trämöbler, uppskattningsvis från senare delen av 1800-talet. De är rejäla och (så gott som) hela...
Svar
3
· Visningar
293
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka