hjäp mig?gravid??

T

titto

vet jag kanske e nojig men nu ha mensen ej dykt upp är snart 2 veckor över det jag trodde jag skulle få den.
efter piller slutet så ha jag haft en cykle på35 dagar ca men nu e jag på 48/49 dagar en sista mensens första dag .jag ha en gång gått till 42 men aldrig så här länge o alla test visar negativt...
humörsvängningar ömma bröstvårtor..känns nästan såriga..o varje morgon hga jag mensvärk..tro varje dag när jag vaknar nu ha den kommit men icke...
hade blodflytningar ca 4 veckor efter mensen men sen blev det ej mer??
nån som vart med om samma o kan tipsa mig!!:cry:
 
Sv: hjäp mig?gravid??

Jag har samma problem men vet inte vad det beror på... Tror inte jag är gravid men har köpt hem test för säkerhets skull, ska ta det om några dar så får vi se... Köp rfsu's gravtest, det är "känsligare" än testen på apoteken. (Det krävs inte lika hög nivå av hormon för att det ska visa att du är gravid)
 
Sv: hjäp mig?gravid??

Vänta några dagar till, och gör ett test till. Ibland så visar inte testet + direkt, trots att man är gravid!

Lycka till
 
Sv: hjäp mig?gravid??

jag ha ett lager med testlagrets stickor hemma...börja tro man e skengravid..tycker endre delen av magen ha blivit större me...
 
Sv: hjäp mig?gravid??

Som sagt, testa om några dagar! :)

Tarmarna kan svullna i början på en graviditet, så att magen ser större ut.

Men sen kan det ju vara inbillning från din sida att du tycker den ser större ut, för att du är nervös nu! Och det kan vara därför mensen inte kommer heller!
 
Sv: hjäp mig?gravid??

den ha kommit då med jag ha ju hoppas varje månad..o bara en gång vart sen....men vi få se försöker ej tänka på det...men ej så lätt
 
Sv: hjäp mig?gravid??

Jag hade min vanliga menscykel, sen fick jag bara en liten blödning, månaden efter dök inte mensen upp alls och visst var jag gravid :bump:

Jag testade för jag tyckte jag såg större ut, och visst var det för jag var gravid!

Fick sen ytterligare en mini blödning, eller man kan knappt kalla det de heller, ca 4 veckor efter att jag testat och det trodde bm berodde på att moderkakan flyttade på sig som den tydligen kan göra så pass tidigt.

Mensvärken berodde på växtvärk i livmodern.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Ja, som trådrubriken lyder... Jag börjar bli fundersam över om det är något fel, eller om det är att anse som helt normalt. Bakgrund...
Svar
14
· Visningar
1 585
Senast: Sedna
·
Kropp & Själ Hej. Ja jag vet att man ska kontakta läkare mm om det är nått vajsigt men ändå . Jo jag har inte haft nån normal mens på typ 2...
Svar
19
· Visningar
1 108
Kropp & Själ Jag är inne på min tredje Mirena hormonspiral. De tidigare två har jag varit hur nöjd som helst med, men nu har det vänt. De första två...
2
Svar
25
· Visningar
19 916
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Hej. Jag vänder mig till er kloka här först innan jag tar itu med det själv. Jo jag har som mensvärk men mensen börjar aldrig. Haft...
Svar
2
· Visningar
1 091

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp