Hjälp! Resultatkalendern/Sverige..

Ebine

Trådstartare
Hej!
Undrar om någon skulle vilja kolla upp ett resultat till mig på en häst i Sverige? Jag har inte tillgång till resultatkalendern då jag varit utomlands i några år.
Messa mig om nån vill hjälpa mig!
Tack på förhand. :bow: Mvh Ebine.

Sv: Hjälp! Resultatkalendern/Sverige..

Tack. Jo jag vet, men vill veta mer exakt. Sitter o bläddrar, men man kan ju tex. inte se hur mkt poäng hästen totalt fick ihop under året osv.
Så om någon har en resultatkalender (borde ju vara många:)
så hör gärna av er.

Sv: Hjälp! Resultatkalendern/Sverige..

Kalendern finns inte i pappersform längre och har inte gjort det på några år, så enda sättet nu är att se på SvRFs hemsida. Om du söker på hästens namn får du upp hur många poäng just den hästen fått.

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
784
Senast: Ketrawzc
·
Juridik & Ekonomi Hej på er! Jag undrar om ni kunde hjälpa mig angående vilket mobilabonnemang som är mest prisvärd och fungerar bra? I dagsläget har...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 023
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
828
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Hej! jag har en häst leasad för avel, som är oförsäkrad. Jag skulle vilja försäkra iaf en grundförsäkring för enbart akutvård. Är det...
Svar
6
· Visningar
1 187
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30