hjälp gravidtest

S

solkristallen

jag har gjort ett gravid test, köpte ett på apoteket, av märket ACO.
Om det kom fram ett plus så var man gravid och om det bara blev ett sträck så var man inte det..
Jag vet inte vad jag fick, ser ut som ett plus, men det ena sträcket var ganska svagt:crazy:
Någon som kan hjälpa mej och se?, någon som har köpt samma märke som jag?

Bilderna är vädligt dåliga

tacksam för svar!

http://i61.photobucket.com/albums/h45/melkutt/DSCN0511.jpg?t=1184256435
http://i61.photobucket.com/albums/h45/melkutt/DSCN0514.jpg?t=1184256361
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: hjälp gravidtest

Det var suddiga bilder, men nog tror jag det är ett plus allt! Det test jag gjorde (Clearblue); där stod det i beskrivningen att ena plus-strecket kan vara lite svagare, men att det fortfarande innebär att det ÄR plus = gravid.
 
Sv: hjälp gravidtest

Det där är ett plus, om jag inte har gått å fått dålig syn. Även om det ena strecket är jätte svagt, så betyder det fortfarande gravid!

För övrigt har jag också använt ACO:s test, och på mig stämde det! :)
På andra bilden syns ju det tydligt att det är ett plus!

GRATTIS!!!!! :D
 
Senast ändrad:
Sv: hjälp gravidtest

Säger som dom andra, det är ett plus!

Ska man säga Grattis?

Använde det när jag plussade,=)
 
Sv: hjälp gravidtest

Följer strömmen

Grattis du är gravid. Jag använde oxkså de testen när jag + ade.
 
Sv: hjälp gravidtest

Grattis, visst är du gravid!

Har för mej att det var det testetjag oxå använde, såg ut såhär:
Grav.testetpositivt10jan07.jpg


jämför o du ser att ditt ser likadant ut!
 
Sv: hjälp gravidtest

Det där är ju jätte positivt!!

Det vågräta strecket är ett "kontrolltecken" som visar att testet fungerar och det lodräta är det som reagerar på graviditetshormonerna.


Vad roligt, GRATTIS :bump:
 
Sv: hjälp gravidtest

Ett självklart plus!! Gud vad skoj!! Grattis grattis!! :bump:
 
Sv: hjälp gravidtest

tack så mkt:D
ska ringa till barnmoskan på måndag och beställa en tid med henne. Ungdomsmottagningen har ju stängt tills den 20 agusti:crazy:.
Jag vet ännu inte om jag ska behålla det, känns ännu som jag är lite för ung. Hade det varit 1 1/2 år senare så hade jag absolut inte tvekat!:love:
 
Sv: hjälp gravidtest

Får jag fråga hur gammal du är? Har du ett fast förhållande och pratat om det här med din partner? Om du vill behålla det eller inte är ju helt upp till hur du känner dig mogen till att bli mamma. En person som är 25 behöver inte bli en bättre mamma än en som är 18 tex.. Lycka till med vad du än väljer!
 
Sv: hjälp gravidtest

Får jag fråga hur gammal du är? Har du ett fast förhållande och pratat om det här med din partner? Om du vill behålla det eller inte är ju helt upp till hur du känner dig mogen till att bli mamma. En person som är 25 behöver inte bli en bättre mamma än en som är 18 tex.. Lycka till med vad du än väljer!

Fyller 18 i höst, sambon är 20.
Vi har varit tillsammans i över 2 år, Vi bor tillsammans 140 mil ifrån våra familjer.
Ja vi har pratat mkt om det, sambon är jätte glad och de är naturligtvis jag oxå!:)
Men det känns som jag måste tänka igenom det här noga innan jag bestämmer mej.
 
Sv: hjälp gravidtest

Man ska tänka över sitt beslut noga, en extra gång så att säga. Det är ju inget man kan ändra på sen.. Beslutar du dig för att behålla de kan jag inte mer än hålla tummarna för er och önska lycka till. Och som sagt, man behöver inte vara 25+ för att bli en toppen mamma, kom ihåg de :D kram
 
Sv: hjälp gravidtest

Åldern spelar inte så stor roll tycker jag. En som är 18 kan ha det mkt bättre än en som är 28 och ha bättre förhållanden till att skaffa barn.

Vi hade en "åldersgräns" på 25år jag och sambon, men vissa kriterier, fasta jobb, boende, fungerande bil t.ex. Så nu kommer vi att fylla 22 strax efter bebisen kommer (Risken finns t.om att den kommer på sambons födelsedag;) )

Ammon Är det någon bebis på G? Min sambo är Niclas som gick i din klass ;)
 

Liknande trådar

Utrustning För ca 2 veckor sedan hade ägaren till hästen (jag är medryttare) ute en hästfysioterapeut/sadelutprovare som behandlade och kollade de...
2
Svar
35
· Visningar
6 049
Senast: Lavinia
·
Hemmet Jag ska glasa in min balkong för att kunna nyttja den en större tid av året. När det är varmt så vill jag dock kunna öppna upp så mycket...
Svar
1
· Visningar
964
Hundhälsa Hittade ingen passande tråd, bara lite löst om foder i en del. Vår ena hund (Dobermann) har uppenbara problem att sätta vinterpäls...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 132
Senast: SusieQ
·
Kropp & Själ Jag har nu under ett års tid haft problem med snustorra och helvetiskt kliande områden på händerna. Det började på pek- och långfingret...
2 3
Svar
42
· Visningar
7 611
Senast: Madicken
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #9
  • Köpa stamtavla av uppfödare?

Hästrelaterat

  • Smaklig munkpeppar
  • WE-tråden
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp