Hjälp! Garlican forte / vanlig vitlök?

M

mustbeforever

GarliCan forte (microkapsulerad vitlök med honung) (biofarmab blåvit hink)
vad innebär det? Ger det lika att ge vanlig vitlök?

snabba svar tack ;)
 
Mer naturligt tycker jag det är med färsk vitlök o
sååå mycket billigare.
Ger en klyfta per dag, ibörjan delade jag den nu behöver
jag inte det längre.
 
okej så 150 kronors hinken kan ersättas av hederlig klyft lök då?
 
Hej
Kör med garlican forte, Har kört med vanlig vitlök med tycker att forten är mycket smidigare att ge och man får i dom rätt mängd är rätt dryg en liten spann räcker rätt så länge till min häst ca 2 mån. Man slipper krabbet att skala vitlöken och pressa den och man vet inte hur mycket man ska ge av det plus min häst är inte så glad för vanlig vitlök men denna äter han gärna och han brukar inte vara kräsen.
Yrbin :love:
 
Använder Garlican Forte och tycker att det funkar super. Drygt och praktiskt! :bow: :) Finns fler i stallet som använder det och är jättenöjda.

Mvh Huntress
 
Hej
Kör med garlican forte, Har kört med vanlig vitlök med tycker att forten är mycket smidigare att ge och man får i dom rätt mängd är rätt dryg en liten spann räcker rätt så länge till min häst ca 2 mån. Man slipper krabbet att skala vitlöken och pressa den och man vet inte hur mycket man ska ge av det plus min häst är inte så glad för vanlig vitlök men denna äter han gärna och han brukar inte vara kräsen.
Yrbin :love:
håller med :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok "Klart hon ska ha något gott..." - och ändå är det JAG som uppfödare, som lärt mig via kurser, samt under alla år med katter som har...
Svar
2
· Visningar
499
Senast: IngelaH
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 296
Senast: Castellini
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 299
Hästvård Uppgiven var nog ordet och efter att sökt och letat efter liknande problem ger jag upp. Veterinärerna kliar sig i huvudet och jag vet...
2
Svar
35
· Visningar
5 550
Senast: Josofinito
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp