Hjäälp mig!! Putefile!!!

Tibra

Trådstartare
Snälla snälla!
är det någon som kan hjälpa mig?
Jag gjorde en film idag som jag gärna vill dela med mig:d
Så jag la in den på Putefile,
det är ingen bild-film "bildspel"
utan vanlig film som jag filmat med digitalkameran och sedan redigerat på Windows Movie Maker.
Den är 11, 9 Mb stor.
Windows Media-fil för ljud/video.
Det gick att ladda upp den, men när man sedan ska trycka och se på den kommer "Sidan kan inte visas"
Har provat ladda upp den två gånger nu men det funkar inte :(
Det funkar att se på ett bildspel jag laddade upp med samma program och filformat som FILMEN som inte funkade.
Vad är fel och vad ska jag göra?
Desperat.

Mvh/Linda
 
Sv: Hjäälp mig!! Putefile!!!

Snälla..nån?
Vet ni något annat program än putefile då? Förutom zippyvideos för där funkar det fan inte heller..
 
Sv: Hjäälp mig!! Putefile!!!

vet inte vad som är fel, bara att jag hade samma problem med att ladda upp en av mina filmer i förrgår. det var också en digitalkamerafilm redigerad (och lite sammansatt med klipp o så) i moviemaker på 16 mb...
gav upp den kvällen och provade dagen efter, först med en mindre film (3 mb) och sen med den stora, och nu funkade båda...

kan det inte vara "interna" problem med sidan eller anslutning eller nåt, för nån annan förklaring har inte jag....
 
Sv: Hjäälp mig!! Putefile!!!

FeatherCloud skrev:
vet inte vad som är fel, bara att jag hade samma problem med att ladda upp en av mina filmer i förrgår. det var också en digitalkamerafilm redigerad (och lite sammansatt med klipp o så) i moviemaker på 16 mb...
gav upp den kvällen och provade dagen efter, först med en mindre film (3 mb) och sen med den stora, och nu funkade båda...

kan det inte vara "interna" problem med sidan eller anslutning eller nåt, för nån annan förklaring har inte jag....

Hmm okej jag ska testa och se om den funkar igen.
Men jag laddade ju som sagt upp två stycken igår.
Den största funkade aldrig men bildspelet gjorde det.
Knepigt..men jag ska ta och testa igen!
 

Liknande trådar

K
IT & mobiler Hejsan! Jag har windows live movie maker, men det krånglar som tusan:cry: tänkte om det finns något program som man kan redigera i...
Svar
0
· Visningar
820
Senast: KiiiWiii
·
M
IT & mobiler Har laddat över en film från mobilen till datorn, men jag kan inte öppna den. Får då ett felmeddelande som lyder: Det går inte att...
Svar
2
· Visningar
1 358
Senast: hvala
·
IT & mobiler Har fått lite filmer mailade till mig från en kompis, nu är de nedladdade och jag ska titta på dem men får ingen bild! Försöker...
Svar
2
· Visningar
822
Senast: Stalker
·
M
IT & mobiler Jag har ett problem, jag skulle vilja lägga in film på min dator, som jag filmat med min Ericsson w715 (tror jag den heter)...
Svar
8
· Visningar
3 898
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp