Hjäälp! jag ska tävla:S

Silkisif

Trådstartare
hallå alla, jag är en islandshästmänniska som inte varesej tävlat deressyr eller ridit storhäst på fem år.
Jag är en sådan person att jag kan få för mig en sak, och då gäller den. Nu ska jag tävla dressyr. :D

Klasserna som finns är Dressyr Lätt LC:2 & Dressyr Lätt B:1.
Vad innebär dessa?

Hur fungerar programmet man rider? Får jag ett program av dom, eller gör jag ett själv?
Usch vad jag känner mig oansvarig helt plötsligt!

Något mer man måste tänka på?

Tack på förhand :)

Sv: Hjäälp! jag ska tävla:S

Måste man ha vanliga tränsbett i dessa klasser? har svårt att utläsa det ordentligt:S

Sedan- behöver man grönt kort? Vad för licens? Usch vad jag har tagit mig vatten över huvvet:(

Senast ändrad:

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
599
Senast: Mli
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 421
Senast: hhere
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 659
Senast: Mabuse
·
Ridning Vi har haft vår D-ponny i tre år, en irländare som var rätt nyimporterad när vi köpte henne. Hon är (har varit?) en väldigt lättsam häst...
Svar
12
· Visningar
2 648
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka