Hittekatt!

Illiana

Trådstartare
Idag har min syster hittat en katt..
Den var och strök runt hennes lägenhet i typ 3-4 dagar..
Den blev bara magrare och magrare, så tillslut ringde hon mig och kollade om jag kunde ta den.. och inte kan ju jag tacka nej! :p
Så då blev det att bli med katt för ett tag igen då..
Jag har ju precis gjort mig av med mina 2 katter jag hade innan för att jag inte hade tid med dom..
Som om jag har tid med denna då :crazy:
Men vad tror ni?
Visst är det bäst att behålla den ett tag och sätta upp lappar och sånt överallt, men om inte det funkar att ringa till nåt katthem som kanske kan ta den?
Vi har redan polisanmält ärendet...
Här är en bild på söta spinnkatten :love:
IMGP1677.jpg

Sv: Hittekatt!

Vilken ovanligt vacker teckning!
Sätt upp lappar i affärer över hela stan med bilder på honom. Du kan även titta på internet på sidor som visar efterlysta katter. Tror det finns sådana.

Ja, visst är den fin! Helt underbar i psyket också!
Okejs.. hmm.. ska se om jag kan hitta några..
Men ska börja med lappar då :)

Oh så fin och ovanlig täckning, hade gärna tagit hand om den om det inte vore för mina två andra katter. Vilken liten going, jag är nog redan förälskad i den:p

Om ingen hör av sig, är det nog inga probelm att skaffa ett nytt hem till den - skicka in en bild på t ex blocket så har du säkert miljoner svar, lycka till med din lilla sköna gossepågen:laugh:

Åh, tack ska du ha :D

Trixa: Jo, precis, men vi får väl hoppas att man hittar ägaren i första hand :)
Har lagt annonser överallt nu känns det som :p Hehe..
Men hoppas nån blir orolig och ringer polisen snart :D

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
825
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 416
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 110
Senast: Sasse
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 305
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar