Hittade denna

Rosenblad

Trådstartare
när jag kikade runt bland Hamsterpajs roliga djurbilder, men kan inte riktigt tycka denna bild är kul :crazy:. Stackars åsna tänker jag mer :crazy: :( !

9.jpg

Sv: Hittade denna

Rosenblad skrev:
när jag kikade runt bland Hamsterpajs roliga djurbilder, men kan inte riktigt tycka denna bild är kul :crazy:. Stackars åsna tänker jag mer :crazy: :( !

9.jpg

åhh nej stacl´kars åsna.. hur kan man sätta ut såna bilder :cry:

Det är sjukt vad vissa människor kan
finna roande :crazy:

man kanske skulle sätta på dessa människor
en sele och hänga upp dom:devil:

Min hästlärare har jag för mig det var hade den bilden som exemplbild till något och hon tyckte den var rolig :eek: :mad:

Måste också säga att jag tycker att det ser ganska kul ut. Självklart är det synd om åsnan men jag antar att det är en olyckshändelse och att människorna runt omkring hjälper den ner på jorden så fort som möjligt igen.

(sen kan man ta en annan diskussion om hur mycket de där små åsnorna ska behöva dra egentligen)

Just.
Själv tycker jag iaf att de två karlarna på bilden ser ut som om de är på väg att hjälpa, och om nån håller på lassa av ser man ju inte.

Jag tror att bilden är redigerad. Dvs. inte på riktigt..

Liknande trådar

Mat Så jag har varit bortresta till och från under de senaste 3 veckorna. Har nu under kvällen hittat 3-4 kryp i skafferiet. Ser ut som små...
2
Svar
37
· Visningar
1 411
Senast: Badger
·
Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 091
Senast: gammalek
·
Samhälle Veterinärvårdspriserna är uppe i media igen, bland annat för att S lagt fram ett förslag om att förbjuda vinster i djurvården...
12 13 14
Svar
269
· Visningar
12 793
Senast: fejko
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar