Hitta weimaranern!

apocalypsen

Trådstartare
De försvinner rätt bra :D
20101228-J1.jpg

Sv: Hitta weimaranern!

Jag hittar den inte!!! Jag ser nåt till vänster i bilden men kan inte tyda det till en hund.... Var är den???????

nää.. Var rä det?? :eek: ser den nt! Fast om jag anstränger mig kan jag se både en amstapp och en borzoi.. :D

:rofl: Ett tips är, titta mitt i bilden.

Man kan tro att weimisar borde synas med sin säregna grå färg men de försvinner som kamelonter i terräng och det spelar ingen roll om det är ett fält med visset gräs, nyutslagen bokskog eller vid en sjökant Jag har alltid en orange jaktväst på honom för att kunna se honom :D

haha, det var inte helt lätt!

bjuder på en egen (skitkass bild), hitta valpen!

156984_10150343074800430_619065429_16616163_2666968_n.jpg

(det är inte valpen som ligger i soffan..)

Liknande trådar

Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
589
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 915
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 663
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
2 008

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka