Nä jag grävde mer i den tyska databasen via uppfödaren som använt stoet (mamman) innan, lite via Drosselklangs avkommor på en annan sida men där vet jag saker fattas ibland.Jag uppfattade det så eftersom du nämnde tdb och att du grävde lite till men inte hittade ngt. Ts skriver det finns inget på tdb, om hon menar gp resultat eller resultat överhuvudtaget är oklart. Det står ingenstans att det skulle vara utländska resultat som eftersöktes men oavsett så är den tävlad regelbundet i Sverige i låga klasser så det är osannolikt att den då skulle ha gått gp samtidigt utomlands. Varför skulle det vara logiskt att ts står som ägare på tdb?
Det ändrar inte sig automatiskt när man byter ägare om det var de du syftade på.
Jo jag trodde nog att TDB uppdaterades. Nämnde det pga att TS nämnde det och sa att hon inte hittat något där. Brydde mig inte om att luska på den svenska sidan, det var smart av dig att utesluta via det men jag tänkte att TS kunde lägga pusslet själv iom att hon satt på fler bitar och tex eventuellt hade sett andra filmer än de vi sett