Hitta information om holländska hingstar

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Baddy96
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 053

Baddy96

Trådstartare
har ett litet problem. Har hittat en häst som jag ev är intresserad av men har inte hört talas om stammen förut och lyckas inte hitta nåt på internet heller. Den är e. en hingst som heter Ganges....tror att han var körhäst...sen har den även en hingst vid namn alpinist i stammen...jag som är en riktig "stamnörd" brukar ha koll på dom flesta hingstarna fast dom här två har jag aldrig hört talas om...nån som vet nåt om nån av dom eller var jag kan hitta info om dom?

Sv: Hitta information om holländska hingstar

tack så jättemycket!!!! Bilden var ett extra +

Sv: Hitta information om holländska hingstar

Här kommer två bilder på Ganges:

Ganges.jpg

Gangestrav.jpg

och en på Ganges pappa Renovo:

Renovo.jpg

och till sist en bild på Ganges morfar Indiaan:

Indiaan.jpg

M

Liknande trådar

Avel Ha lite funderingar ang dessa hingstar . Så ni som kan avel, snälla hjälp mig :) Vet inget om dom alls och ska jag vara ärlig så...
Svar
4
· Visningar
1 068
Senast: Monifa
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tittar ytterst sällan på TV, är inte särskilt intresserad av det och har inte tid. Visst kan det hända att det finns bra saker som...
Svar
0
· Visningar
503
Senast: cassiopeja
·
Foder & Strö har under flera år haft min häst på bete, men det går inte längre. han blir totalt hingstig, inte piggare eller hetare på nåt sätt utan...
Svar
13
· Visningar
1 239
Senast: Oghma
·
Avel Hej! :) Eftersom jag är nybörjare på allt inom avel så skulle jag vilja ha lite tips och tankar om att välja/hitta rätt hingst till...
Svar
19
· Visningar
1 624
Senast: Molekyl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka