Hitta hästägare?

Jackie2008

Trådstartare
Hur skall jag bära mig åt för att hitta ägare till hästarna som stod på samma sommarbete som min häst förra sommaren? Jag har ett pågående ärende i domstol mot personen som hade stallet, chansen att få ut uppgifterna från dem för att hitta fler vittnen är nog lika med 0 = noll...

Jag har inga namn på personerna som äger hästarna, inga telefonnummer, troligtvis bara smeknamn på hästarna ...
Har redan lagt ner ett galet dektektivarbete som resulterat i att jag hittat en av fyra hästar.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 080
Senast: QueenLilith
·
Ekonomi & Juridik Någon som har nåt tips på hur jag nu ska gå tillväga? I november fick jag "överta" en lite av problemhäst (islandshäst) av en svensk...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
13 284
Senast: Korven
·
Hästmänniskan Vet inte var jag ska börja, tycker allt börjar gå mig över huvudet just nu.... Ska ta saken i så korta drag som möjligt bara så ni...
Svar
13
· Visningar
1 980
Senast: Liten
·
Avel Så är vi inne i den tidpunkten på året, sökandet efter nya hingstförmågor! Lite tankar från mig och jag undrar givetvis hur ni andra...
Svar
19
· Visningar
2 337

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp