Deluxe_person123
Trådstartare
Finns det någon sida som man kan läsa och kolla på bilder på gamla nordistravare? Han heter Troll tord och är ca 23 år och skulle vara så kul att se bilder från när han var på banan! Tack på förhand
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns det någon sida som man kan läsa och kolla på bilder på gamla nordistravare? Han heter Troll tord och är ca 23 år och skulle vara så kul att se bilder från när han var på banan! Tack på förhand
Menade kallblod såklart haha hade lite bråttom att skrivaAtt hitta bilder på nordistravare är nog helt omöjligt eftersom det inte är någon ras som får tävla i trav (nordsvenskar får inte tävla trav). Kallblodstravare kan man hitta info om. Sök på Google på namnet och för bilder så kanske det går att ta kontakt med travbanor där hästen vunnit för vinnarbilder.
Tack jag kollar direkt!Kolla med Fotomike eller ALN bilder, de kan ha bilder om hästen startat. Annars för annan information är de Travsport.se gäller där kan du söka upp hästen (:
Tyvärr så vet vi inget om hans tidigare liv dvs vart han har bott osv men jag såg på nån sida att hans pappa är även pappa till järvsöfaks så det var lite kul att seTa kontakt med uppfödaren vetja. Han hade ju hästen hela karriären. Säkert inte omöjligt att han har någon bild. Kanske tycker det är roligt att få höra ifrån sin gamla häst också.
Personen du köpte hästen av fösta gången har varit ägare till hästen sedan föl och genom hela tävlingslivet, gissar på att uppfödaren är en släkting till första ägaren då dom har samma efternamn.Tyvärr så vet vi inget om hans tidigare liv dvs vart han har bott osv men jag såg på nån sida att hans pappa är även pappa till järvsöfaks så det var lite kul att se
I nullo-modos länk hittar du allt om din hästs historia på papperet. Alla registrerade travhästar går att söka upp där. Telefonnummer till gamla tränare, ägare och så får man såklart leta på själv dock, men det är oftast inte så svårt.Tyvärr så vet vi inget om hans tidigare liv dvs vart han har bott osv men jag såg på nån sida att hans pappa är även pappa till järvsöfaks så det var lite kul att se