Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns massor av olika typer av bomlösa sadlar, vilken är det du har?Jag har börjat rida en häst med bomlös sadel. HUR hittar man balans i en sådan? Den har ju inget djupare säte liksom. Därtill känns den superhal och gummiplopparna på ridbyxorna hjälper ju ingenting. Tips och råd, hjälp!
Skulle vara lättare att hjälpa till om jag visste vad du red i.Minns inte. Inte min häst eller sadel. Gissar att sadeln är +10 år minst. Men jag upplever att jag sitter PÅ sadeln, inte I den. Den känns väldigt "uppbyggd", och knappt bakpulver heller. Hur tusan hålls man på plats??? Funderar t.o.m om barbacka skulle funka bättre för mig....
Minns inte. Inte min häst eller sadel. Gissar att sadeln är +10 år minst. Men jag upplever att jag sitter PÅ sadeln, inte I den. Den känns väldigt "uppbyggd", och knappt bakpulver heller. Hur tusan hålls man på plats??? Funderar t.o.m om barbacka skulle funka bättre för mig....