Hippos mineraler

Sanette

Trådstartare
Jag undrar om hippogrow mineral är pellets, pulver eller "grus"? Och samma fråga angående hippopro mineral? Kan inte hitta det på deras hemsida. Tycker ni som använder dessa mineraler att de är bra?
Mycket tacksam för svar!:bow:

Sv: Hippos mineraler

Hippogrow mineral och hippopro mineral är grus. Är endast Hippopro mineral plus som är pelleterat.

Är absolut inget fel på Hippos mineraler, men min häst är inte förtjust i "grus", så jag använder kraffts pelleterade istället, bara av den anledningen.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej alla bukefalister. Jag har precis fått reda på att min ena har gräsallergi. Han kan vara allergisk mot följande ( en eller alla)...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Alexandra_W
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 754
Foder & Strö Ok, här kommer ett riktigt I-landsproblem. Jag var i kontakt med Kr@fft runt årsskiftet, för att be om provpåse på Plus Protein. Detta...
2
Svar
34
· Visningar
3 633
Senast: Habina
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 286
Senast: Äpplet.
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hönstråden II
  • Uppdateringstråd 30