Hippo Harmoni Musli!

Linda.B

Trådstartare
Dit jag & min islandshäst snart flyttar har man ett hösilage med väldigt lite enerig i, men väldigt mycket Smrp. Att få ihop en lämplig foderstat har varit väldigt knepigt. Har nu fått i hop en foderstat innehållande Hippo harmoni musli, havre, olja & mineraler.

Min fråga är - Ni som fodrar med Hippo harmoni musli! Vad innehåller den? (Inte näringsinnehållet) Utan "Råvarorna"

Mvh Linda

Sv: Hippo Harmoni Musli!

harmoni innehåller värmebehandlad spannmål och en hög andel majs. innehåller även grönmjöl.

använder inte just den fodersorten men säljer fodret.:)

Sv: Hippo Harmoni Musli!

Det speciella med Hippo harmoni är att det är havre fritt...

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har en Islandshäst som tränas hårt. Går 5-6 dagar i veckan 1,5-2 h, mycket klättring, intervallträning blandat med långa...
Svar
14
· Visningar
4 612
Senast: Irival
·
Foder & Strö Vad ska man göra om man har ett svårfött, kräset fullblod som är dräktigt? Det enda foder jag får i henne är c a 2.5 kg hel havre...
Svar
13
· Visningar
1 635
Senast: totinonna
·
Foder & Strö Är ute i god tid nu, men får hem mitt dräktiga sto 1april beräknad att föla i slutet av maj. Hon är enligt uppgift redan nu väldigt...
Svar
13
· Visningar
3 140
Senast: Masse
·
Foder & Strö Hejsan allesammans! Som rubriken säger, jag har problem med karlledssprickor på min travarnordis som jag tävlar inom trav med. Det...
2
Svar
34
· Visningar
5 223

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • ”Hund” 2005-2010
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat