Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänker införskaffa hinkhållare som man fäster på väggen och det är som en ringformad bygel man sätter ner hinken i....
Hinken rymmer 20 L så den blir ju ganska tung.
Nu till min fråga: Klarar den att hålla upp 20-liters hinken full med vatten?
Mvh Domino_s
Visst, skulle hinken åka bort (mot enligt mig all rimlig förmodan, jag har ALDRIG hört talas om att det hänt)
GIGANTISK säkerhetsrisk! Hästar som studsat upp i hinken och fastnat i ringen är det MÅNGA av.
Somliga roar sig med att mecka ur hinken ur hållaren, och sedan fastna med huvudet. Kul att mötas av den synen på morgonen...
GIGANTISK säkerhetsrisk! Hästar som studsat upp i hinken och fastnat i ringen är det MÅNGA av.
Somliga roar sig med att mecka ur hinken ur hållaren, och sedan fastna med huvudet. Kul att mötas av den synen på morgonen...
Ska nog ta bort hinkringen tills vi får föl. Men hur är det med krubborna av plast då?
PS Tycker hönätet på bilden från Alexandra ser farligt ut DS
Jag har sett föle och unghästar som lyckats ställa sig i hink, fått ner dem och sedan suttit fast i den söndertrampade hinken. Blir inga trevliga sår, särskilt inte eftersom de tenderar att skava på senor och liknande.
Är väldigt försiktig med just boxarrangemang, har sett så mycket olyckor (jobbat i stort stall) för att folk inte tänkt sig för (eller tänkt "det händer inte min häst"). Blir så himla dyrt och trist att ha sjukskriven häst p g a obetänksamhet. Har jag upptäckt...