T

todde

Kan ett sto efter Prince Thatch o Radiator bli en bra kombination ? Är där någon som har en Radiator avkomma som skulle vilja berätta lite om den.

Sv: Hingstval

Vad har du mer i stammen än Prince Thatch? Tredje och fjärde led? Gissar att du vill göra en hopphäst men det går inte säga mer om kombinationen om du inte berättar mer om stoet och vad du vill ha!

Sv: Hingstval

Vad har du mer i stammen än Prince Thatch? Tredje och fjärde led? Gissar att du vill göra en hopphäst men det går inte säga mer om kombinationen om du inte berättar mer om stoet och vad du vill ha!

Skulle vilja ha en bra hopphäst. Stoet har fullblod på faders sida hela vägen vet inte om det är lönt att nämna några namn ....På moders sida är det halvblod i tredje o fjärde Perlköning1 o Pilatus
Hon är 164cm den grova halsen har hon ärvt från P.T väldigt smäckert huvud
man kan väl säga fullblodet syns i henne . Används idag till hoppning väldigt possitiv till hoppning mindre possitiv till dressyr.
Hoppas det kan ge en liten bild annars fråga på bara

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 079
Senast: Piaff
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 575
Senast: ildiko
·
Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
709
Senast: Roheryn
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
519
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk politik nr 3
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Mens

Hund, Katt, Andra Djur