Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag ska betäcka min 3 åring e. Ludwigs champion ue. Nobel. Skulle vara så tacksam för alla tips. Är ute efter något dressyr inriktat. Sir oldenburg, bocelli, warstieNer, carlton Hill?
Hej! Tack för ditt svar!
Sir oldenburg är den jag fastnat mest för. Men jag tycker att välja är skitsvårt!
Jag ska kika på Canterbury på en gång! Har du någon annan som också skulle passa bra? Mitt sto är ett ädelt, feminint sto av sportmodell. Lugn och harmonisk i psyket.
Jag hade tittat på Last Liberty, han verkar ge bra både gång och hopp. Har själv funderat på honom till mitt 3 årssto efter Faustinus (som är gångartsavlad).
Jag ville ha en multitalang och betäckte med A-Dur just för att Argentinushästar oftast både rör sig väl och hoppar bra, morfadern Romadour II är en välmeriterad dressyrhingst.
A-Dur själv har gått svår hoppning och intermediär dressyr
Hästnyheter I en ny internationell studie har forskare tittat närmare på hur utbredd användningen av hyperflexion är inom dressyrsporten, samt vilka...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.