Hingsttåget

matte

Trådstartare
Är det någon som vet om/när det blir ett Hingsttåg i år?
Tittar man på hemsidan så står det den 19 mars på Strömsholm och då är det väl Flyinges hingstvisning. Troligtvis är väl hemsidan inte uppdaterad sen fg år.

Sv: Hingsttåget

Jag såg också datumet 19 mars på Strömsholm, men trodde också att hemsidan inte var uppdaterad. Kan det verkligen vara så att både Flyinge och Hingsttåget har visning på samma dag och samma plats?

Aha, det var Strömsholms hemsida!
På Flyinges hemsida står det den 19:e mars 2009.

På Hippo Essentias hemsida stod att datum inte var bestämt än.

Flyinges är den 19:e denna månad. Hippo Essentias är inte något datum på än enligt deras hemsida.

Finns inget bokat i Strömsholms kalender heller, så frågan är om det ens blir nåt i år?

Får ta och slå en signal till Strömsholm, de kanske bara är sega att uppdatera sin kalender?

De brukar ju annonsera i Ridsport också, kan ju finnas annons i nästa nr.

På Strömsholms hemsida på "kalendarium" står Flyinge hingsttåg nu med. Precis som Flyinges hemsida anges 19/3. Ingen tid står.

Ja, det har jag sett. Men det är ju Flyinges visning och inte Hingsttåget.

Jag tror inte det blir nåt, så här sent brukar det finnas info. Ska skicka ett sms till Lasse F!

Tackar! Ska ta och se om jag kan ordna ledigt från jobbet då,så jag kan köra ner och titta!:bump:

Hurra att det var en onsdag, då kan jag åka på den också!

Jag tyckte det var kul att titta på hingstar när jag ägde två valacker, nu lycklig ägare av ett sto som dessutom är lämplig att avla på, då är det ju ännu roligare!

Suck, 22 mars är för snart för oss att få upp hingstarna. De är i Danmark hela denna vecka och det blir för mycket att åka upp igen så snart.

Får hoppas på nästa år!

Kan de inte komma upp till strömsholm då..?:banana:
Då får de ju mer än en hel vecka till på sig!:angel::idea::o

Hingsttåget är det som anordas av andra hingsthållare och innehåller de av övriga icke flyinge ägda/uppstallade hingstar.

Det finns alltså två, ett Flyinge och ett för övriga, athena menar det för övriga

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 339
Senast: malumbub
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 585
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 959
Senast: mars
·
Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
2 836

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Snabbmat?
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Mens

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat