Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har hört att han ger mer gång än hopp till sina avkommor, vet dock ej om detta bstämmer till 100%skrållan skrev:Jag inser att 88:an är välanvänd sedan länge, vilket kanske känns lite tråkigt för dig. Men priset är rimligt och så är han fullblod, vilket kan lätta upp både kropp och galopp. Han är ju också en av de mer beprövade, och själv högpresterande, så...
Ja, honom ska jag slå en extra blick påskrållan skrev:Sedan verkar Etrusco 1050 uppfylla önskemål om viss storlek, också lättheten och hoppförmågan. Avkommorna ser trevliga ut, men vad det blir av dem vet vi ju inte än..
Nä, S. Småland är inte för långt bort och inte för dyr heller (dom har ju 10% rabatt på allt i år ) Det som bekymrar mig är att han väl ger ganska stort??? Men med ett litet sto som mitt (159) kanske det blir normal-stor avkomma o sen är det ju 90 dgrs där oxåskrållan skrev:Från Hästak (södra småland är väl inte så långt heller?) finns:
Cortus, men han kanske är för dyr?
Tål att titta lite extra på, har inte "sett" honom heller innan, verkar ju vara en bra allround som ger ädla föl..skrållan skrev:Crelido DVH 752 som jag totalt missat innan, men vilken prestationshäst!
Ska kika på dessa oxå, dock oroar storleken mig här oxå i alla fall på Aerline med tanke på Cortezskrållan skrev:Jag ger också en röst till vardera (länkar från Bäcka gård i Helsingborg, inte heller så långt)
Last Liberty
Aerline
Han ser mkt trevlig ut på de bilder jag sett..Xeline skrev:Jag såg Tornesch på bruksprovet och han var en väldigt trevlig modell.
Om du menar dom nygodkända så har jag faktiskt inte kollat nåt på dom men har du förslag är dom välkomnaIngen annan av de nya hingstarna som du känner dig sugen på ?