Hingstinfo Bratin

M

mariahmia

Vem vet något om halvblodshingsten BRATIN?? Har honom som morfar på mitt sto. Skulle gärna vilja veta ngt om honom och gärna se en bild eller två.
Hoppas någon kan hjälpa mig.
MVH

Sv: Hingstinfo Bratin

Bratin 541 (54)
Född 1973 hos Göran Karlsson, Möllhult, Båstad
Tillhörig (Bernt Lind, Jularp, Aneby)
Hingst, gråskimmel, stjärn, vtvfrf, 164-20,5 cm
Död: 1992
Pr. AB.

Utlåtande: "Hingst av lättare typ, med väl ansatt hals, bra bogläge och djup bål. God skritt, lätt vägvinnande trav."

Här finns en bild på Bratin http://www.geocities.com/sofiaspa3/Bratin.html

Tack. Det va roligt att se en bild. De var faktiskt lite lika :) Tack tack

Det fanns en häst som hette Frej som stog på Rastaborg på ekerö förut e. Bratin u. Lindy Wang.

Jag vill också ha en bild på Bratin för jag hittar ingen bild på hnm, eftersom det inte gick att klicka på länken..

Liknande trådar

Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
617
Senast: Shaggy
·
Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
816
Senast: Red_Chili
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 280
Senast: LiviaFilippa
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 818

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Retrievertråden
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat