Hingsthållarnas katalog...

Sv: Hingsthållarnas katalog...

Har för mig att den brukar dimpa ner i brevlådan i mitten på mars

Fick min idag.
Satt och bläddrade i den.
Och kan väl konstatera att det är *hmm* intressant med fri marknad. ;)
Eller vad sägs om Linebreaker. För 17.500 kronor vid levande föl. :eek:
Hur tänkte de där?

KL

Jag fick också min i dag... :idea: Men har inte hunnit kolla i den än.

Har också bläddrat idag :D

Några blad skulle man kunna riva ut :angel: Jag är inget stort fan av det nya avelssystemet. Sen hatar jag de sidorna när det står "Hingst avelsvärderas den bla bla bla på bla bla bla" Kunde de inte väntat en eller ett par veckor med att ge ut den så alla kom med? Nu måste man ju leta upp resultatet för alla de nya hingstarna.

Linebreaker har jag inte ens sett haha. Måste kolla bara för det... :angel:

Tog en snabb titt, har säkert ratat honom direkt när han har Spotlite som pappa. 38p?? Är det nåt längsta rekord?

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
938
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Anders Kjellson har haft seminverksamhet på gården i Tingsryd i närmare 30 år men efter den här sommaren är det slut. Hans och hustrun...
Svar
0
· Visningar
403
Senast: Gunnar
·
Hästvård Hej! För tre veckor sedan tappade min häst en sko under en ridtur, hon har ganska kass hovkvalite.. hovslagaren kom dagen efter och...
Svar
6
· Visningar
744
Senast: Ajda
·
Avel Behöver lite input. Betäckte mitt sto för första gången i år, hon är 11 år och hon har inte varit betäckt tidigare vad jag vet...
Svar
10
· Visningar
1 367

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka