Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Fick min idag.
Satt och bläddrade i den.
Och kan väl konstatera att det är *hmm* intressant med fri marknad.
Eller vad sägs om Linebreaker. För 17.500 kronor vid levande föl.
Hur tänkte de där?
Några blad skulle man kunna riva ut Jag är inget stort fan av det nya avelssystemet. Sen hatar jag de sidorna när det står "Hingst avelsvärderas den bla bla bla på bla bla bla" Kunde de inte väntat en eller ett par veckor med att ge ut den så alla kom med? Nu måste man ju leta upp resultatet för alla de nya hingstarna.
Linebreaker har jag inte ens sett haha. Måste kolla bara för det...
Tog en snabb titt, har säkert ratat honom direkt när han har Spotlite som pappa. 38p?? Är det nåt längsta rekord?
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.