hingstfråga

tabac

Trådstartare
hej vet inte om jag hamnat rätt..har en liten fråga om någon vet något om en hingst som heter dark secret?skulle vilja ha lite uppgifter om honom ...det ska vara en QH hingst

Sv: hingstfråga

Vad för uppgifter?

Den enda quarterhästen med namnet Dark Secret var en hingst född 1943....

Så antingen är det han du menar, eller annan stavning på namnet, eller annan ras.

oki det ska vara en QH hingst,håller på att forskar lite .då jag fått uppgifter om att min nya häst som det inte finns några papper p. det var tre hingstar som vanvårdats som kom till sverige i maj .dom uppgigter jag fått är att det ska vara qH hingstar och dark secret ska tydligen finnas med i stammen på min lilla kille? tyvärr är det det enda jag har att gå på ..så alla uppgifter är välkommna..

oki det ska vara en QH hingst,håller på att forskar lite .då jag fått uppgifter om att min nya häst som det inte finns några papper p. det var tre hingstar som vanvårdats som kom till sverige i maj .dom uppgigter jag fått är att det ska vara qH hingstar och dark secret ska tydligen finnas med i stammen på min lilla kille? tyvärr är det det enda jag har att gå på ..så alla uppgifter är välkommna..[/QUO
Har du den kvar eller är du nya äg. Är de du som tog dig an alla 3?

Senast ändrad:

jag köpte honom för 3 veckor sen..dom andra hingstarna är också sålda..vet du vilka hästar jag menar??är intresserad av alla uppgifter som jag kan få...

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 038
Senast: Piaff
·
Hästvård Hej! Ni som har hästar som har/haft såna, hur har ni märkt det? Har ni märkt det eller har ni röntgat och hittat det då? Hur vet man...
Svar
8
· Visningar
586
Senast: Lavinia
·
Foder & Strö Hej alla bukefalister. Jag har precis fått reda på att min ena har gräsallergi. Han kan vara allergisk mot följande ( en eller alla)...
Svar
18
· Visningar
650
Senast: Alexandra_W
·
Hästvård Hej! Har en snabb fråga jag inte lyckats googla fram svaret på! Min häst är betäckt pga livslång skada. Inget hon har någon smärta av...
Svar
12
· Visningar
1 026
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka