Hingstförslag?

Sv: Hingstförslag?

Tänkte likadant när jag såg bilden. Intressant också att se de två avkommorna som ser så olika ut.

Ja både ryggen:crazy: och halsansättningen:) har hon ärvt efter sin far, det står ju klart... Lite mer rörlighet skulle kanske inte sitta i vägen heller, har nog lite med hennes rygg att göra. Annars är hon en mkt bra häst med ett mkt bra temperament, perfekt framför vagn (har tävlat maraton i Polen). Mycket social och trevlig.

Ser fram att få veta vad det är för möderne på henne, är förtjust i polska hästar;)

och så ska jag se om jag kan fundera ut något hingstförslag åt dig.

Liknande trådar

Avel Jag har ett litet welshsto( 122cm, 5år, kat b, isabell) som vi funderar på att betäcka redan i år( vi har bara ägt henne några dagar)...
Svar
13
· Visningar
2 081
Senast: Heloise
·
Avel Funderar på att betäcka mitt sto igen:) Skulle egentligen velat sälja henne till avel men har inte hittat någon jag vill sälja till än...
Svar
5
· Visningar
1 643
Senast: Jealle
·
Avel Hej, Är totalt ny på det här med avel och är ju väldigt sent ute dessutom, men skulle gärna få lite åsikter angående mina tankar...
Svar
3
· Visningar
1 134
Senast: KickiH
·
Avel Ja, vad ska jag välja? Jag söker en liten (max ca 130 cm) ponnyhingst med utmärkta gångarter. Jag har tittat mkt på Welsh (mountiain...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 983
Senast: Jate Volim
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025