K
kima
Hejsan. Hjälp mig med förslag på hingst till mitt sto. Stoet är Stanford-Modesto-Gaspari. Hon tillhör Flyinges Stofamilj 1. Hennes mormors mor är Kalmia.
Hon är fux m bläs, strumpor. Ca 168 cm hög. Hon har mkt hög ridbarhet. Helt underbar att rida! Hon fick gångartsdiplom på Kvaliten.
Alla hennes syskon har gångartsdiplom. Några även hopp.
Hon är betäckt med Bocelli -04. Ska föla runt 5 maj.
Jag vill ha en gångartshingst. Lugn , med hög ridbarhet.
Förra året valde jag mellan Don Charly och Bocelli. Tog Bocelli för hans temperament. Don Charly hörde jag var hård.
Var intresserad av Ulvano och Don Dorn men de godkändes ju inte.
Har funderat på Sandakan, Santino och Figaro. Men tycker inte Sandakan har så fint huvud. Hörde att Figaro var mkt trevlig på Bruksprovet.
Tyvärr har jag missat alla hingsvisningarna. Antingen jobbat eller varit bortrest. Ska försöka få tag på filmer på de hingstar jag tycker är intressanta.
Så alla förslag mottages tacksamt.
Hon är fux m bläs, strumpor. Ca 168 cm hög. Hon har mkt hög ridbarhet. Helt underbar att rida! Hon fick gångartsdiplom på Kvaliten.
Alla hennes syskon har gångartsdiplom. Några även hopp.
Hon är betäckt med Bocelli -04. Ska föla runt 5 maj.
Jag vill ha en gångartshingst. Lugn , med hög ridbarhet.
Förra året valde jag mellan Don Charly och Bocelli. Tog Bocelli för hans temperament. Don Charly hörde jag var hård.
Var intresserad av Ulvano och Don Dorn men de godkändes ju inte.
Har funderat på Sandakan, Santino och Figaro. Men tycker inte Sandakan har så fint huvud. Hörde att Figaro var mkt trevlig på Bruksprovet.
Tyvärr har jag missat alla hingsvisningarna. Antingen jobbat eller varit bortrest. Ska försöka få tag på filmer på de hingstar jag tycker är intressanta.
Så alla förslag mottages tacksamt.