hingsten Zansibar

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Binsan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 858
B

Binsan

skulle gärna vilja veta lite mer om denna hingsts avkommor å egna prestationer...:bump:

Sv: hingsten Zansibar

Menar du Zansibar e Cyrano u Röda Fjädern e Orkan? Han var halvblod, men både pappa och morfar hade fullblodsfäder.

Sv: hingsten Zansibar

Hejsan!
Jag red en ponny innan som var efter Zansibar -S RNF om det är han du menar. Vet inte så mycket om honom själv men jag vet desto mer om Dundeé som ponnyn heter. Han har gått i Lagtävlnasprgramet i dressyr och är en c-ponny. Och just nu så är det en tjej som tävlar honom i Div I i dressyr för Marks Ridklubb i år.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 163
Senast: Piaff
·
Avel Jag hade behövt lite mer information om dessa hingstar och deras godkända avkommor. Gärna era egna åsikter och erfarenheter. Vad de... 2
Svar
32
· Visningar
2 945
Senast: Lea88
·
Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
774
Senast: Roheryn
·
Avel Hej! Jag har ett nystartat företag och ska företaga inom avel och har nu två unga lovande hingstar jag vill använda inom avel för både...
Svar
18
· Visningar
1 990

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka